Marzenia się spełniają! A jednym z naszych marzeń było udać się w motocyklową podróż – tak oto zrodził się pomysł wyprawy. Pomysł wielokrotnie modyfikowany i przerabiany, by swoją ostateczną formę i tak przyjął dopiero w drodze. Przeżyj z nami te emocje jeszcze raz! Poniżej znajdziesz mapę z trasą oraz opisy poszczególnych dni i linki prowadzące do bardziej rozbudowanych relacji.

Liptowski Mikułasz

W Litpowskim Mikułaszu spędziliśmy 2 dni. Miasteczko jest niewielkie, jednak okolica, w jakiej się znajduje, sprawia, że jest to naprawdę piękne miejsce! Z jednej strony Tatry Wysokie i fantastyczne drogi do jazdy motocyklem, z drugiej – jezioro i kemping.

W Liptowskim Mikułaszu odwiedziliśmy ZOO Kontakt a także przejechaliśmy się podziwiać fantastyczne widoki Doliny Demianowskiej (wkrótce).

Tatry to nie lada gratka dla motocyklistów, gdyż drogi, którymi się poruszaliśmy były kręte, wiodły przez góry i zapewniały zastrzyk adrenaliny!

Ostrawa

Ostrawa, Witkowice

To czeskie miasto przywitało nas mało przyjemnie – autostrady w remoncie, przez co ciężko było zjechać w odpowiednim miejscu i łatwo było nadrobić niechcący trochę kilometrów!

W Ostrawie zwiedziliśmy słynny kompleks Witkowice, gdzie mieliśmy możliwość wyszaleć się fotograficznie!

Bratysława

Znudzony życiem, czy jednak czeka na dobrą okazję?

Spośród wszystkich odwiedzonych miejsc, to Bratysława wydaje się być najbardziej zurbanizowanym, pełnym życia miejscem. Tłumy ludzi – zarówno tych wybierających się do pracy, jak i tych odwiedzających miasto w celach turystycznych.

Tu odwiedziliśmy Stare Miasto i łapaliśmy wszystkie bratysławskie, staromiejskie figury.

Niedaleko stolicy Słowacji znajdują się ruiny zamku – Hard Devin (wkrótce). Ze wzgórza rozciąga się niesamowity widok na Dunaj, a przy zwiedzaniu towarzyszą nam zwierzęta.

Balaton

Nasza motocyklowa podróż zakończyła się nad Balatonem. To tutaj zażywaliśmy kąpieli w jeziorze termalnym (wkrótce), czy leniwie podziwaliśmy zachód słońca na półwyspie Tihany.

Honda Shadow w Tatrach

Podsumowanie

Cała wyprawa zajęła nam 8 dni.  W tym czasie przejechaliśmy prawie 2.500 km, z czego ostatniego dnia pokonaliśmy najdłuższy odcinek jadąc non-stop przez 800 km!

W czasie wyjazdu wykonaliśmy ponad 1500 zdjęć i nakręciliśmy trochę filmów – głównie tych z drogi 😉  A tankowaliśmy kilkadziesiąt razy!

Było to dla nas niełatwe wyzwanie – pierwszy raz wyjechaliśmy motocyklami tak daleko. Oczywiście, zapakowaliśmy za dużo sprzętu, a o najważniejszym (strojach kąpielowych) nie pomyśleliśmy 😉

Mapa podróży…

Odwiedzone miejsca Placeholder
Odwiedzone miejsca

Znajdziesz mnie też tutaj

Klub Polki Na Obczyźnie Polskie Blogi Podróżnicze Góry i Ludzie

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych materiałów!

Dołącz do grupy Czytelników, którzy otrzymują ode mnie listy z podróży oraz mają dostęp do ekskluzywnych materiałów do pobrania za darmo i niepublikowanych nigdzie indziej!

Weź udział w podróżniczym wyzwaniu!

12 podróży w 12 miesięcy - wyzwanie 2017!